top of page
Henüz etiket yok.

SEARCH BY TAGS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

To do or not to do

Neden bilmiyorum ama şu an kendimi kendi için kutsal toprakları fethetmiş bir general gibi hissediyorum. Öyle bir zafer edası klavye karşısında. Blog yazmak, uzun zamandır var aklımda aslında, uzun zaman dediğim öyle 3-5 gün değil bildiğin 5-6 yıl. Peki neden yapmadım? İnanılmaz ders çalışmalı bir üniversite hayatım, sonrasında kafamı bilgisayardan evraklardan kaldıramadığım bir iş hayatım olduğu için olsun isterdim bu sorunun cevabı ama yakından uzaktan alakası yok. Cevabı çok daha basit: tembelim. Evet bunu gururla söylemiyorum ama herkesin taşıdığı o bütün vücudu en hızla şekilde tesir eden virüs bende de var; "bir ara yaparım virüsü". Hepimiz her zaman bir şeyler isteriz. Özellikle biz kızlar. Vitrindeki çanta, arkadaşımızın saati, metrodaki kenafir gözlü kızın ayakkabısı, zengin koca, dünyayı dolaşmak, yiyip yiyip kilo almamak ve bunlar gibi daha milyonlarcası. Çok uzun zamandır yazıya dökmemiş olsam da benim de kafamda benimle her yere gelen bir "To do List"im var. Maddeleri ütopikleşerek çoğalıyor. İnsanoğlunun sadece istemek için programlanmış olmasından olacak ki hiç birini yapmak için en ufak bir hamlede bile bulunmuyorum. Daha doğrusu bulunmuyor-dum. Ta ki bugüne kadar.

Ertelemenin kimseye bir şey kazandırmadığı gibi bir düşünce nereden birden aklıma yerleşti bilmiyorum. Belki ne yapacağını bilemeyen yolunu kaybetmiş çaresiz bir ilham perisi, dur şunun omzunda soluklanayım iki dakika dedi, bilemiyorum. Ama çok istediğim Uzak Doğu turunu yapamıyorum diye "İngilizce roman oku" maddesini ertelemek çok da mantıklı gelmemeye başladı birden. Aslında ne kadar da alakalılarmış değil mi? Olay biraz filler çimenler meselesi. Yani file binmek istiyorsunuz diye çimenler de yatmanın güzelliğini görmezden gelmeyin demek istiyorum hemen art niyetli olmayın. Bir listeniz olsun. En basitleri yazarak başlayın. Komikmiş, saçmaymış düşünmeyin. Yazarken aklınızda olması gereken tek soru : Yapmak sizi mutlu edecek mi? Cevap evet ise beklemenin hiç lüzumu yok. Uzun lafın kısası; harekete geçin. Yapabileceğiniz şeyler tahmin ettiğinizden çok daha fazla.

by Lindel

bottom of page